verhuisdozen, verhuisdekens, verhuismateriaal goedkoop

FAQ

Frequently Asked Questions

AGH Support voor een compleet assortiment voor elke verhuizing!
U kunt bij AGH Support terecht voor verhuisdozen, verhuisdekens, noppenfolie en allerlei inpakmateriaal voor uw verhuizing. Tevens leveren wij  de originele garderbebox, wikkelfolie, meubelhoezen, matrashoezen, inpakmateriaal voor uw verhuizing. Alle producten hebben altijd in voorraad. Agh Support ook uw adres voor het meest complete assortiment verhuisdekens van de Benelux.


Algemene gegevens
AGH Support

Witte Paal 202

1742 LA SCHAGEN (Noord - Holland)

Tel.: +31 (0)85 - 877 1100
Fax: +31 (0)847292528
@: info@aghsupport.nl

KvK Alkmaar 22060027
BTW-nummer NL143781625B01
ING bank ; IBAN NR NL11INGB0005324637  


Hieronder vindt u antwoord op de meest gestelde vragen aan AGH Support:

Hoe bestel ik een product via de AGH Support Webshop?
Klik voor een bestelling via de website op het winkelwagentje, rechts weergegeven naast het te bestellen product. U geeft het aantal op, bijvoorbeeld 10 verhuisdekens en het  product wordt dan aan uw bestelling toegevoegd en komt automatisch in uw "mandje" terecht. Als uw bestelling compleet is kunt u door middel van de knop "Verzend en BTW" uw bestelling plaatsen. Nadat de contactgegevens zijn ingevuld en verzonden krijgt u een automatisch gegenereerde bevestiging van uw bestelling. Nog dezelfde dag krijgt u een mail met daarin nogmaals de bevestiging en een bijlage (PDF) met daarin uw factuur.

Hoe kan ik mijn geplaatste bestelling betalen?
Optie 1: Nadat u een bestelling heeft geplaatst krijgt u een email met daarin de betalings instructie d.m.v een bankoverschrijving, Ook krijgt u per email de factuur. Eenvoudigst is om uw betaling via Ideal te voldoen. Veilig en vertrouwd bij uw eigen bank. 
Optie 2: U kunt uw bestelling plaatsen door een email te sturen naar info@aghsupport.nl Vermeldt welk product uw interesse heeft en waar we u kunnen bereiken. AGH Support neemt dan contact met u op voor aflevering en betaling.

Hoe geschiedt de bezorging van mijn bestelde product?
AGH Support neemt altijd contact met u op voor het leveren van een product. Als we uw betaling ontvangen hebben, zorgt AGH Support ervoor dat u het product met 1 werkdag in huis heeft. Vaak wordt uw bestelling nog dezelfde dag aan u toegezonden (mits voor 15:00 bestelt).
Wanneer je het product wilt laten bezorgen nemen we eerst telefonisch contact met u op om een afspraak te maken voor de bezorging van het product. Vervolgens wordt uw bestelling (van bijvoorbeeld verhuisdozen) op het afgesproken tijdstip door AGH Support wordt bezorgd. Hieraan zijn bezorgkosten verbonden. Wij verzenden hoofdzakelijk via Transmission of DPD.

Verhuisdozen & verhuispakketten bezorgen wij in de regio meestal met onze eigen bezorgservice. Verhuisdozen en verhuispakketten worden sowieso afgeleverd naar Alkmaar, Heerhugowaard, Den Helder, Hoorn, Schagen, Beverwijk, Zaandam, Amsterdam met onze eigen bezorgservice. Naar de rest van Nederland verzenden wij met de pakketdienst.

Bij ontvangst dient het product goed geïnspecteerd te worden op eventuele beschadigingen. Geef ons binnen 24 uur na de bezorging door als er problemen zijn (bel dan met +31 (0)85-8771100).

Hanteert AGH Support een "niet goed geld terug" garantie?
AGH Support hanteert een niet-goed-geld-terug garantie als u - om wat voor reden dan ook - besluit het bestelde product niet te willen houden.
1. Laat het AGH Support zo snel mogelijk - maar binnen 2 werkdagen - telefonisch weten (+31 (0)85 - 8771100) als u het product niet wilt houden.
2. Zorg ervoor dat het product in dezelfde staat binnen 14 dagen na ontvangst aan ons geretourneerd is.
3. Het betaalde bedrag (minus de verzendkosten) wordt zo snel mogelijk teruggestort op uw rekening.