Uw bestelling wordt met DHL aan u toegezonden

Bestellen

AGH Support hanteert een eenvoudige manier van bestellen en verzenden.

Bestellen:

U klikt op het winkelmandje van het door u gewenst artikel. U kunt dan het gewenste aantal opgeven. Onze verzendkosten zijn vanaf slechts € 7,50. Bij elke product groep kunt u op de verzendkosten klikken en u ziet precies wat uw kwijt bent. Nooit geen verrassingen achteraf!. Wanneer u klaar bent met uw bestelling gaat u bovenaan de pagina naar uw winkelmandje. Hierna kunt u het bestelformulier met daarin uw adresgegevens en eventueel een ander afleveradres in en uw voorkeur voor de betaalwijze invullen. De eenvoudigste en veiligste manier is kiezen voor betaling d.m.v. Ideal. Veilig in uw eigen vertrouwde bank omgeving. Na controle van uw gegevens kunt u het formulier verzenden. Zowel u als klant en natuurlijk AGH Support krijgen per mail uw bestelformulier direct binnen. Alle artikelen leveren wij uit voorraad.

Bevestiging:

Na uw bestelling krijgt u spoedig per email een bevestiging van AGH Support betreffende uw bestelling. Graag direct eventuele correcties doorgeven. In deze bevestiging staat het factuurbedrag en de door u gekozen wijze van betaling en levering. Uw factuur is als PDF document bijgesloten bij de mail.

Bezorging met onze eigen bezorgservice:

Met onze eigen bezorgservice worden bestellingen van verhuispakketten en verhuisdozen afgeleverd naar Alkmaar, Hoorn, Heerhugowaard, Schagen, Den Helder, Enkhuizen, Purmerend, Beverwijk, Haarlem en regio Amsterdam. Een dag voor aflevering krijgt u een aflever tijdstip (tijdvak van 2 uur) door per mail en op route krijgt u een 30 minuten voor aflevering telefonisch bericht van ons. Ook dat is onze service. Geen vaste bezorgdagen, maar gewoon 6 dagen per week afleveren.

Verzending:

Aangezien wij alle artikelen in voorraad hebben kunnen wij een normale levertijd van 2 werkdagen garanderen. Bestellingen worden maandag tot en met vrijdag afgeleverd, op particulier adressen ook op zaterdag met restrictie aan het pakket. Uw bestelling wordt degelijk verpakt aan u toegezonden via DHL en soms met Transmission. Na verzending krijgt u een email met het bijbehorende track & trace nummer zodat u zelf in staat bent om uw bestelling te volgen tot aan bezorging. Verhuispakketten en verhuisdozen worden veelal in de regio naar Alkmaar, Hoorn, Heerhugowaard, Schagen, Den Helder, Enkhuizen, Purmerend, Beverwijk, Amsterdam, Haarlem, Zaandam met onze eigen bezorgservice afgeleverd. Wij bezorgen elke werkdag! U hoeft er zelfs niet voor thuis te blijven. Aangezien heel Nederland ons werkgebied is maken wij vaak gebruik van de betrouwbare pakketdienst van DHL om uw bestelling af te leveren. Bij ons geen vooraf vastgestelde bezorg dagen, maar aflevering naar wens van onze klanten. Binnenkort starten wij zelf een avond bezorgservice voor Noord-Holland!

Wanneer wordt uw zending geleverd?

Op de dag van levering ontvangt u voor 09:30 een email met het tijdvakje van levering. U hoeft dus niet de gehele dag hiervoor thuis te zijn. Ook staan de contact gegevens van de transporteur in deze email, mocht het tijdvakje u in het geheel niet passen. DHL bezorgd elke werkdag tussen 09:00 en 18:00, wanneer er niemand thuis is kan aflevering ook bij de buren. De bezorgchauffeur laat dan bij u een briefje achter. Bij algehele afwezigheid komt de andere dag DHL voor een 2e aflever poging.

Rembourszending.

Rembourszending via DHL worden bezorgd maandag t/m vrijdag (niet op zaterdag). De bezorger stelt gepaste betaling erg op prijs. Rembours leveringen met onze eigen bezorgdienst enkel tegen gepaste contante betalingen.

Betaling:

Nadat uw bestelling is verzonden krijgt u een email met als bijlage de factuur (pdf document). Wij vertrouwen op een correcte afhandeling en verzoeken betaling per omgaande wanneer er niet is gekozen voor betaling d.m.v. Ideal.

Heeft u ondanks bovenstaande uitleg vragen aarzel niet en richt uw vraag en/of opmerking aan:

info@aghsupport.nl of bel met 085 - 8771100